top of page

QDMS ile Müşteri Şikayetleri Yönetimi

Yazarın fotoğrafı: Mehmet Onur BeşerMehmet Onur Beşer

📌 Müşterilerinizi memnuniyetinizi en üst seviyede tutmak için QDMS sizinle!


✅ QDMS ile müşteri şikayetlerinizi sadece kayıt altına almakta kalmayıp, tüm çözüm süreçlerinizi yönetirsiniz.


✅ Telefon, Mail, Websitesi vb tüm farklı kanallardan entegre edebileceğiniz şikayet ve bildirimleri ilgililerine yönlendirerek çözüm sürelerini kısaltırsınız.


✅ SMS ve Mail entegrasyonları ile şikayetlerin çözüm aşamalarından müşterilerinizi haberdar edebilirsiniz.


✅ Gerekli durumlarda şikayet bildirimlerini DİF süreçleri ile entegre ederek kalıcı çözüm elde edebilirsiniz.


Örnek uygulamalar, demo ve detaylı bilgi için BİZE ULAŞIN!

21 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comentarios


  • alt.text.label.LinkedIn
  • Instagram
bottom of page