top of page
  • Yazarın fotoğrafıMehmet Onur Beşer

QDMS ile Müşteri Şikayetleri Yönetimi

📌 Müşterilerinizi memnuniyetinizi en üst seviyede tutmak için QDMS sizinle!


✅ QDMS ile müşteri şikayetlerinizi sadece kayıt altına almakta kalmayıp, tüm çözüm süreçlerinizi yönetirsiniz.


✅ Telefon, Mail, Websitesi vb tüm farklı kanallardan entegre edebileceğiniz şikayet ve bildirimleri ilgililerine yönlendirerek çözüm sürelerini kısaltırsınız.


✅ SMS ve Mail entegrasyonları ile şikayetlerin çözüm aşamalarından müşterilerinizi haberdar edebilirsiniz.


✅ Gerekli durumlarda şikayet bildirimlerini DİF süreçleri ile entegre ederek kalıcı çözüm elde edebilirsiniz.


Örnek uygulamalar, demo ve detaylı bilgi için BİZE ULAŞIN!

12 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page