top of page
Yardım Hattı Danışmanı

ŞİKAYET YÖNETİMİ

QDMS İç ve Dış Şikayet Yönetimi modülleri ile iç/dış paydaşlarınızdan gelen şikayetlerin çözüm sürelerini kısaltabilir, müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.

QDMS MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ YÖNETİMİ

Şikayetlerin sisteme girilip, çözümlenene dek yürütülen tüm aksiyon ve kök neden çalışmalarını yönetirsiniz.

Belirli durumlarda DİF sürecinin başlatılması gereken şikayetler için QDMS DİF Modülü ile entegre olarak şikayet kayıtlarını DİF’e dönüştürebilirsiniz.

Şikayetlerin alındı/çözümlendi/inceleniyor bildirimleri için müşterilerinize E-Posta ve SMS’ler gönderebilirsiniz.

Firma portalı ya da web siteniz üzerindeki formlardan şikayet girişi yapıldığında webservis entegrasyonları ile QDMS’de şikayet yönetimi sürecini başlatabilirsiniz.

Sistemdeki tüm raporları kurumunuza ve iş akışına göre özelleştirebilirsiniz.

Müşteri ve zaman bazlı grafikler oluşturabilirsiniz.
bottom of page